Kilka słów o papierze firmowym
Dość dużo można powiedzieć o tym, jak powinien wyglądać wyśmienity papier firmowy. Wiele uzależnione jest od tego, jaka firma go stosuje – w zależności od tego, przybiera on bowiem rozmaite kolory oraz wzory. Musi on natomiast zawsze być dobrze wykonany – niedopuszczalne są żadne pomyłki oraz niedociągnięcia – należy przecież koniecznie pamiętać o tym, że papier firmowy jest jedną z wizytówek, jakimi posługuje się firma. Kontrahent może na jego podstawie wycenić jej stosunek do klientów i korporacyjnych partnerów. Oprócz tego, że, rzecz jasna, musi on dobrze wyglądać, powinien też zawierać kilka niezbędnych elementów. Pierwszym z nich oczywiście jest nazwa korporacji lub jej logo , a oprócz tego hasło bądź fraza informująca, czym firma się zajmuje. Przy tym, warto również umieścić na nim krótkie dane kontaktowe. Nie powinno się podawać wszystkich numerów kontaktowych, jednak adres, strona internetowa, mail , a oprócz tego numer telefonu są jak najbardziej mile widziane – pomogą one klientom w skontaktowaniu się z nami, z czego korzyści czerpać będą obie strony.